שבוע בלבד אחרי שחבורת סלבריטאי צעצוע ואנונימיים במסווה (דודי מי? מעצבת של מה?) נכנסה לבית "האח הגדול" והוכיחה לנו שפראיירים לא מתים, הם רק מתפרסמים, חושפת היום חברת פלאפון כי שידורי התכנית של "קשת" בסלולר רשמו שיא צפיות, של יותר מ-30 אלף, מאז החלו השידורים ביום ראשון שעבר.
העונה השנייה של תכנית הריאליטי עלתה למסך בשבוע שעבר, ורשמה נתוני צפייה גבוהים בטלוויזיה. כעת מתברר כי הצופים האדוקים באקוואריום האנושי לא מפסידים את אי-ההתרחשות גם כשהם מחוץ לבית. מנתונים שפרסמה היום הזכיינית "קשת" עולה כי בעונה הראשונה של התכנית נרשמו בקרב כל חברות הסלולר למעלה ממליון צפיות של מנויי הדור ה-3 בערוץ, כאשר 70 אחוזים מתוכן היו בשידורים החיים מתוך הוילה.
מוטי כהן, מנהל אגף התוכן בפלאפון, אמר היום, כי קיימת קורלציה גבוהה בין התוכניות הנצפות בטלוויזיה לבין התוכניות הנצפות ביותר בדור השלישי בסלולר. לדבריו, "האח הגדול" הוא פורמט מתאים לסלולר ומאפשר ללקוחות לצפות בשידורים חיים בכל רגע נתון ובכל מקום בו הם נמצאים. "כיום ברור שהמדיום הסלולרי בעל כח רב וגם זכייניות הטלויזיה לוקחות אותו ברצינות כמדיום משמעותי. קשת בחרה לחשוף לראשונה את זהות משתתפי "האח הגדול VIP" דווקא בסלולר והדבר היווה פלטפורמה מצויינת לצפיות במהלך השבוע". אמר כהן.