קומיון - עולם הטלקום של ישראל
 הפוך לדף הבית  הוסף למועדפים  שלח לחבר  RSS
האימייל האדום חיפוש באתר

יום שלישי: פעמיים כי שנון

הפינה שקוראת לחברות הסלולר לרענן את השורות חוזרת. מותר לכם להסתכל גם אם לא משלמים לכם, רק הרחיקו את הילדים מהמסך


מאת: אופיר פרימט
פורסם: 23/9/2008

בשבוע הבא יגיע אלינו ראש השנה. יחד עם בואו של ראש השנה, ניתן לצפות גם לגל הפרסומות הדביקות של החג. קצת כמו בפסח, יעופו לכיווננו מליון ואחת פרסומות מרגשות, שיכולות לגרום גם לארוחה המשפחתית להראות כמו נופש בקאריביים. בדיוק מהסיבה הזו, הפעם בפינת הפרסומות שלנו, פרסומות דביקות פחות.

אנו שבים וקוראים לחברות הסלולר: תנו בנו אמון, לא נעזוב גם אם נינט לא תעשה קרחת, לא נתנייד גם אם עברי לידר ימכור את הדיסקים שלו רק בחברות התקליטים. תנו לנו פרסומות שנונות.

(הפרסומות אינן מומלצות לילדים, אם כי אינן מכילות מראות פוגעניים). 


1. הפרסומת הראשונה, בריטית כמובן, מסבירה למה צריך לענות לכל שיחות הטלפון, לא משנה היכן נמצאים:


 2. הפרסומת השניה (Motorola) צפויה, אמנם, אך משעשעת לא פחות:

 


3. הפרסומת האחרונה של השבוע מיועדת לכם, אנשי הוידאו-דייטינג. בהצלחה עם זה:

 

 חג שמח!

ראיתם פרסומת מוצלחת למוצר סלולרי? שתפו אותנו.

מאמרים נוספים

יום שלישי: פעמיים כי שנון, כי מלחמה

יום שלישי: פעמיים כי שנון, כי מלחמה

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

הצטרפו לרשימת תפוצה
כל הזכויות שמורות Copyright © 2008 - קומיון – עולם הטלקום של ישראל הקמת אתרים ע"י הקמת אתרים