נחנו שבועיים, ואנו חוזרים עם כוחות מחודשים. זה לא ממש יעזור לנו, כי בשבועות הקרובים החגים ממשיכים ליפול על ימי שלישי, מה שאומר שתצטרכו לסבול בשקט את הפרסומות בטלוויזיה.
כולנו מקווים, שבהגיע יום הכיפורים לאזורנו, יעשו חברות הסלולר והפרסום חשבון נפש עם עצמן, יבקשו סליחה מהעם על שמתחו את עצבינו, השתמשו בסמלי סקס ומכנה משותף נמוך ביותר, פנו אל הרגש ולא אל השכל, ניסו להשתמש במותג "ישראליות" כדי לגרום לנו לשלוח SMS-ים, ובעיקר שיעממו אותנו למוות בשמרנות ורדידות.
אבל עד שזה יקרה, צירפנו כמה פרסומות שעלו בחכתנו השבוע. והנושא הפעם: סמארטפונים, אבל לא כמו שחשבתם. חושבים שהסלולרי שלכם יודע לעשות הרבה? חכו שתראו את אלה.
1. לכולנו יש מכשיר עם SMS-ים, ולרובנו כבר יש מכשיר סלולרי עם מצלמה, אבל לכמה מכם יש מכשיר שמצוייד במנגנון למניעת גניבות (Sprint)?
ועכשיו, למפרסמת אהובה במיוחד על המדור, יצרנית האלקטרוניקה היפנית Kyocera. החברה הנחמדה, שזכורה לנו לטובה מפרסומת הקארמה הסלולרית השיקה קו של מכשירים סלולריים פשוטים במיוחד. נקרא להם Dumbphones. כדי לפרסם אותם, החליטו בחברה להשוות אותם אל המכשירים החדשים ביותר בשוק. על פניו, נראית כמו החלטה לא חכמה במיוחד. הנה ליין הפרסומות של החברה.
2. SMS-ים כבר לא אופנתיים, הדבר החם היום הוא הודעות בואקום (Kyocera):
3. הפרסומת הזו מראה למה בפעם הבאה שאתם רוצים להגיד משהו למישהו, תתקשרו (Kyocera):
4. הפרסומת האחרונה להיום היא הפחות מוצלחת מבין השלוש, אבל מגיע כבוד ל-Kyocera, אז נצרף גם אותה:
גמר חתימה טובה.
ראיתם פרסומת מוצלחת למוצר סלולרי? ספרו לנו.