קומיון - עולם הטלקום של ישראל
 הפוך לדף הבית  הוסף למועדפים  שלח לחבר  RSS
האימייל האדום חיפוש באתר

יום שלישי: פעמיים כי שנון

מדור הפרסומות הסלולריות חוזר מהחגים, קרבי כתמיד


מאת: אופיר פרימט
פורסם: 28/10/2008

חזרנו אחרי פגרת חגים, עם כוחות מחודשים והרבה רצון טוב.
ואז ראינו את הפרסומת החדשה של אורנג' - שוב אנחנו בעיר זרה ורומנטית, שוב הבחור הצעיר, שוב הבחורה, שוב השיר השקט עם רגעי השיא הצפויים, רק שעכשיו נוספה גם קוראת בקלפים. הידד לחדשנות. הידד לקובי מידן. באמת מרגיע, הקול שלו.

נדמה כי אנשי הפרסום בארץ לא ניצלו את פגרת החגים כדי להגות רעיונות חדשים, והם חוזרים על אותם רעיונות ישנים שוב. ושוב. פעם אחר פעם מאביסים אותנו בסחורה ירודה, דלה, רדודה ומעייפת. וזה הגיוני, ומתאים מאוד לתוכן הנוראי הזה שמשודר בין הפרסומות.

גם השבוע אספנו כמה פרסומות מחו"ל שמראות למפרסמים ולחברות הסלולר הישראליות איך באמת צריך לעשות את זה.

1. חברת Boost רצתה לפנות אל הקהל הצעיר, אז היא השתמשה בקאסט צעיר ונוצץ. טוב, בעיקר נוצץ:

2. שיחות וידאו בדור השלישי - תזכירו לנו למה זה דבר טוב (Telenor Mobile)?

3. לפעמים, עדיף לתת למענה הקולי לענות:

ופרסומת הבונוס שלנו השבוע, במסגרת הקמפיין "כבו את הסלולרי במקומות ציבוריים", Cingular מציגה את Inconsiderate Cell Phone Man, איש הטלפון הלא מתחשב. כן, כן, זה אתה.

עד השבוע הבא, רדו, רדו, מעל מסך הטלוויזיה שלי.

 

מצאתם פרסומת מוצלחת למוצר סלולרי? שתפו אותנו.

 

מאמרים נוספים

יום שלישי: פעמיים כי שנון, כי מלחמה

יום שלישי: פעמיים כי שנון, כי מלחמה

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

הצטרפו לרשימת תפוצה
כל הזכויות שמורות Copyright © 2008 - קומיון – עולם הטלקום של ישראל הקמת אתרים ע"י הקמת אתרים