אח, נינט. כמה זמן לא התייחסנו במדור אל נינט (אולי חודש). נדמה כאילו רק אתמול נכנסה המותג לחיינו, וכבר היא מככבת בפרסומת חדשה. בכלל, בתחילת כל שבוע מקונן בנו החשש שאולי השבוע לא יעלו פרסומות חדשות למסך ההזיות שלנו. באורח פלא, בתחילת כל שבוע מגיעה למערכת ההודעה לעיתונות, ובה צפירת ההרגעה: "הערב יעלה קמפיין חדש בהשקעה של מליוני שקלים, בכיכובם של בוגרי כוכב נולד, בוגרי האח הגדול, בוגרי השרדות, בוגרי רימון, או דניאל סלומון".
אז הפעם, מעבר לקונספט הפרסומת, בו נינט (אשר מחליפה מחלפותיה תכופות) מחליפה שמלות, נזכיר גם את הרעיון מאחוריו – פלאפון מציעה לכם להחליף את המכשיר הסלולרי שלכם פעמיים באותה השנה, עם מעבר החברה לרשת החדשה אותה היא מקימה. נתחיל בשאלה הפשוטה – מי רוצה להחליף מכשיר פעמיים באותה שנה? לא מספיק לנו כאב הראש שאנו חווים בהחלפה אחת, עכשיו אנחנו מחליפים פעמיים?
מעבר לכך, נשוב ונזכיר כי החל מחודש ינואר הקרוב, לא יוכלו חברות הסלולר להעלות תעריפי התקשרות מול הלקוחות במהלך תקופת ההתחייבות, בניגוד למצב הנהוג כיום. נזכיר גם כי בעקבות ההחלטה, פרסמה המועצה לצרכנות הודעה בה היא מבקשת מן הצרכנים להמתין עד סוף השנה לפני שהם מחדשים חוזים מול המפעילות מחשש למחטף, בו ינסו המפעילות להחתים את הלקוחות על חוזים, בהם עוד יוכלו להעלות תעריפים.
ייתכן כי גישת המועצה לצרכנות קיצונית מדי, אך היא לא מנותקת מן המציאות, ולכן נבקש מכם: מבצעים משתלמים זה מצוין, אך אל תשכחו: קראו את האותיות הקטנות, ודרשו מחברת הסלולר – הוציאו מן החוזה את הסעיף המאפשר העלאת תעריפים. ויפה שעה אחת קודם.
אלה הפרסומות אשר עלו בחכתנו השבוע:
1. הפרסומת הראשונה (Diax) מדגימה למה אסור להתפשר על איכות השיחה:
2. הפרסומת השנייה (Vodafone) נחמדה ורגועה יחסית: (וקצת רוגע הוא בדיוק מה שאתם צריכים לפני הפרסומת האחרונה שנציג כאן מיד אחריה)
3. הפרסומות השלישית שנציג היא של חברת הפרובוקציות המוכרת Virgin. מדובר בקמפיין ויראלי שעלה באינטרנט ובטלוויזיה בשנת 2003, כאשר בטלוויזיה צונזר קשות, ואח"כ גם ירד בשל תלונות צופים.
אין דרך להגדיר את הפרסומת מלבד "מטרידה". פשוט כך. תהנו:
עד הפעם הבאה.
ראיתם פרסומת שנונה למוצר סלולרי? שתפו אותנו.