מבריק! פשוט גאוני! איך לא חשבו על זה קודם? הוא הביא לה את הירח! היא חיפשה את הדג באקווריום הריק שהוא קנה במיוחד עבורה, ומצאה את השמיים. כמה סמלי, כמה מרגש. ואם עדיין לא התרגשתם, נוסיף לקלחת את החידוש האשכנזי לשיר השנה שעברה של בועז שרעבי, וכולם יהיו מרוצים.
מה שלא מראים לנו בפרסומת הרומנטית החדשה של סלקום היא את כל מה שקרה אחרי - היא הבינה שהוא הביא לה את הירח, ועמדה מוקסמת. ואז עברו כמה דקות. ועוד כמה. ואז נשאר להם אקווריום מאוד כבד, מלא במים ואבנים. ואז, שבו שניהם אל סוכנות הניצבים.
הפרסומת החדשה היא דוגמא נפלאה לקיבעון המחשבתי אותו אנו מזכירים במדור זה מיום הקמתו. שיר שהוא באנקר, בביצוע מחודש שמוציא ממנו את העוקץ (שאולי מעולם לא היה בו), שני נאהבים, מחווה רומנטית, וחוזר חלילה. אם מנסים לחשוב על זה, הפרסומות של חברות הסלולר כל כך לא ייחודיות, שאם בכל שלב שהוא היו מחליפים לכם רק את הלוגו של החברה בסיום הפרסומת, לא הייתם מזהים ששינו אותה. יתרה מכך, הפרסומות כל כך לא קשורות למוצרים אותם הן מוכרות, שבכל שלב שהוא היו יכולים לשדר לנו פרסומת ששודרה לפני ארבע או חמש שנים, ולא היינו שמים לב להבדלים.
ישר כח, מפרסמים. המשיכו לשבת ולהנות לכם בקנטינה, בזמן שאתם גובים מחברות הסלולר סכומי עתק על שידורים חוזרים של משהו שכבר עשו. קשת עשתה מזה קריירה.
ואלו הפרסומות שעלו השבוע בחכתנו:
1. אוזי אוסבורן החליט לעשות מעצמו צחוק, אבל זה נכון כבר בערך עשר שנים. בכל אופן, עכשיו הוא עושה את זה בפרסומת של Samsung:
2. הפרסומת השנייה (Alltel) מראה לנו שהפסד בכדורסל הוא לא הדבר הכי נורא שיכול לקרות:
3. הפרסומת האחרונה להיום היא בעצם לא פרסומת אלא חזרה על הבקשה ממדורים קודמים - במקומות ציבוריים, בישיבות ובייחוד בקולנוע - כבו את המכשירים הסלולריים שלכם. אני מדבר אליך. כן, כן, אתה.
>
עד הפעם הבאה.
ראיתם פרסומת שנונה למוצר סלולרי? שתפו אותנו.