כבר שבועיים, פחות או יותר, בהם לא מעלות חברות הסלולר קמפיינים פרסומיים חדשים. מדובר ביוזמה מבורכת, בה אנו לא מתלוננים, וחברות הסלולר, מצדן, לא מחדשות שירים גרועים-מלכתחילה של דניאל סלומון.
עם זאת, הדבר מקשה עלינו מאוד לשפוט ולבקר את החברות, מה שכמובן, שם את הלחם על שולחננו. אז נכון, נינט ממשיכה לטייל לה ברחבי העיר האירופאית העלומה והמושלגת, וגורמת לכל תושב ממוצע בשמש של קרית מלאכי לרצות להחליף את המכשיר הסלולרי שלו פעמיים בשבועיים, אבל נדמה שלזה, כמו גם לקיץ השני שלנו שקורא לעצמו לחורף, כבר התרגלנו.
אך אנו לא אומרים נואש - על פי שלל פרסומים של החברות, צפויים לעלות, בקרוב מאוד, קמפיינים של לפחות שתיים מן המפעילות הגדולות. פרטנר אף הגדילה לעשות, והחליטה לתת חסות ל"הישרדות", שאמורה לעלות בשבוע הבא. אז אל דאגה - סביר מאוד להניח שכבר בשבוע הבא, עם חג החנוכה הבא עלינו לטובה, ינחתו עלינו גם שלל סופגניות של חברות הסלולר. זה, כמובן, מחזיר אותנו לבעיה המרכזית שלנו - חברות הסלולר משקיעות ברגעים אלה ממש סכומים גבוהים מאוד בהפקת פרסומות, במקום להפיק לקחים.
בינתיים, לכבוד השבוע השקט, ספיישל קולנוע. חברת Cell C (הדרום אפריקנית) החליטה להלחם בתופעת צלצולי הסלולר בקולנוע. הפרסומות שלהם בהקשר הזה דומות מעט אחת לשנייה, אבל פשוט מצוינות, כשהאחרונה טובה במיוחד. נזכיר כי הפרסומות הללו אינן מוקרנות בטלוויזיה, אלא רק בקולנוע, לפני הסרטים. תהנו.
1. הפרסומת הראשונה - לאסי, שובי הביתה:
2. חלף עם הרוח:
3. Alien:
4. הפרסומת הרביעית, פרסומת הבונוס להיום, שונה מעט מאלו שלפניה, אבל לא פחות שנונה:
ועד הפעם הבאה, כבו את הסלולרים בקולנוע. ויפה שעה אחת קודם. כלומר עכשיו. נו, כבו.
ראיתם פרסומת שנונה למוצר סלולרי? שתפו אותנו.