ככל שהאפשרויות המוגברות של המידע נמצאות, פשוטו כמשמעו, בקצות האצבעות שלנו, כך אנחנו קונים יותר, והנתונים מגבים עובדה זו: 59% מגולשי האינטרנט מקבלים החלטות מושכלות יותר על מה לרכוש היום, לעומת הנתונים שהיו נכונים לפני מספר שנים.
החיפוש הפופולארי ביותר: השוואת מחירי סלולר
אתרי השוואות מחירים הופכים את הקניות לקלים ביותר, כשכל הנתונים פרושים בפני הגולשים, כולל האותיות הכי קטנות בחוזי הרכישה. חיפושי השוואת מחירי סלולר נקשרים במקרים רבים למוצרים "הטובים ביותר", ונתוני ההשוואה גדלים בחמישים אחוזים משנה לשנה.
לכן, לביקורות מקוונות יש משמעות רבה: 88% מהצרכנים אומרים שהם סומכים על אתרי השוואות מחירים, כעל המלצות אישיות. אין פלא שמספר הסרטונים ביוטיוב על ביקורות גדל בהתאם בחמישים אחוזים בשנה.
מבט על החיים האמיתיים במסע ההחלטה הצרכנית: הרגעים הקטנים של הקונים
כשזה מגיע להשוואת מחירי סלולר, כולנו יודעים שלאתרי השוואת מחירים יש משמעות בכל הנוגע להשפעה על החלטת הרכישה האולטימטיבית. אבל כמה? נתונים חדשים של מומחים מספקים תובנות בתחום זה.
באמצעות ניתוח רגעים קטנים של הקונה, בצורת חיפושים, קליקים וביקורים באתר, במהלך חודש אחד, בעלי האתר יכולים להתחיל לראות בדיוק כיצד וכמה משמעותי החיפוש הדיגיטלי בהשפעה על החלטות הרכישה של הגולשים.
איך לנצח את הרגעים הטובים ביותר של הגולש: להציע אפשרויות מעשיות
חברות סלולר מקבלות את הנתונים לגבי הרגעים הטובים ביותר של הגולשים, וזוהי ההזדמנות שלהן להציע את ההצעות הטובות ביותר שמבדילות את המוצרים שלהן מן המתחרים.
הצגות ביקורות על מוצרים
אתרי השוואות מחירים מאפשרות לצרכנים לבחור את החברה המתאימה להם בקלות באמצעות מתן אפשרות לאחרים לדבר.
אם אתם מתרשמים ממגוון הביקורות כשאתם עורכים השוואת מחירי סלולר, אתם יכולים להתרשם מהביקורות המודגשות באתר, שמבליטות את המוצרים הנבחרים.
קידום המכירות הטובות ביותר
כשאתם נכנסים לאתר, יתכן שאתם עדיין מתמודדים עם קבלת ההחלטה הנכונה. בעלי האתר מסייעים לכם להבין מהן המכירות הטובות ביותר ומסבירים לכם כיצד לבחור בין שתי אפשרויות שמתאימות לכם, או בין שתי חברות מובילות.
הצגת מוצרים בהקשר מחירים
כשמציגים את האפשרויות בהקשר של דירוג המחירים המוצעים על ידי החברות השונות, לגולשים קל יותר לבחור.
64% מהגולשים שמבצעים השוואת מחירי סלולר מסכימים שכשהמחירים מוצגים בפניהם באתר באמצעות דירוג מהמחיר הנמוך לגבוה ביותר, למשל, הם יכולים לקבל החלטה מושכלת בהליך קל יותר.
אם הגולש יודע כמה זה עולה לו, הוא יודע במי לבחור. במהירות
היופי של אתר השוואות מחירים הוא האפשרות לקחת את ההצעה הטובה ביותר, במהירות של קליק אחד מהיר, במקום הגעה פיזית אל מרכז השירות של החברה, ובהייה מתוסכלת בנציג השירות שמדבר במהירות במונחים שאף אחד חוץ ממנו לא מבין.
אבל תסלחו לו, כן? הוא רק עושה את העבודה שלו. הרעיון של השוואת מחירי סלולר הוא לתת אמון בחברה הנבחרת, שמגישה את כל הנתונים בשקיפות מלאה. השלב הבא הוא החלטה קלה להוסיף את ההצעה לסל הקניות. פשוט. קל. משתלם, ובעיקר ידידותי.