אינראקטיב ממשיכה להתרחב: בונג'ורנו (Buongiorno), חברת התוכן הסלולרי הגדולה בעולם, תשיק בקרוב את פלטפורמת הפרסום של חברת אינראקטיב הישראלית (innerActive Smart Media) בשוק הסלולר ההודי, כך נודע ל"קומיון".
אין מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין החברות – כבר בשנת 2007 חתמו החברות על הסכם לשיתוף פעולה, אך כעת החליטה חברת התוכן להרחיב את השירות, ולספק אותו גם בשוק ההודי, אחד השווקים בעלי הצמיחה המהירה ביותר בעולם.
חברת אינראקטיב, שהוקמה בשנת 2006 על ידי היזמים עופר יהודאי וזיו אלול, מפתחת פלטפורמות פרסום בלתי-פולשניות, המשולבות בתכנים סלולריים כמו משחקים, תוכנות וקבצי וידאו, הממומנים על ידי המפרסם, ומוצעים למשתמשים בחינם, תמורת צפייה בפרסומות. הפתרון של החברה משווק ישירות לחברות תוכן חיצוניות תוך עקיפת המפעילות, והוא אינו מצריך התקנה פיסית אלא מנוהל מרחוק.
מן הפן השני, פועלת החברה גם מול המפרסמות, ומציעה להן פתרון כולל במדיה הסלולרית. אינראקטיב, כחלק מפעילותה מול חברות התוכן, חתמה על הסכמים עם חברות תוכן מהגדולות בעולם, כאשר בנוסף להסכם עם בונג'ורנו, פועלת החברה גם בפורטלים של חברת Jamster, חברת התוכן השנייה בגודלה בעולם, וחברות תוכן נוספות בעולם, כמו Cellfish הצרפתית.
שוק הסלולר ההודי, על אף המשבר הכלכלי העולמי, נמצא בצמיחה מתמדת. למעשה, יותר צרכנים מחוברים לאינטרנט הסלולרי בהודו מאשר לאינטרנט קווי. חברת המחקר אינפורמה (Informa) צופה כי עד סוף שנת 2010 יוכפל מספר מנויי הסלולר במדינה, מ-250 מליון מנויים ל-500 מליון. אחד ממקימי אינראקטיב והמנכ"ל-המשותף שלה, זיו אלול, הביע סיפוק מן הכניסה לשוק ההודי: "במדינות כאלה רגישות הצרכן למחיר גבוהה מאוד מחד, ומן הצד השני המפרסמים לא מצליחים להגיע לכלל הציבור", הוא טוען. בשל כך, הוא מאמין כי אינראקטיב נכנסת לשוק הצמא לפתרון: "פתרון של משחק ממומן עבור פרסומות מתאים במדינה הזו כמו כפפה ליד, גם למפרסמים וגם ללקוחות".