קומיון - עולם הטלקום של ישראל
 הפוך לדף הבית  הוסף למועדפים  שלח לחבר  RSS
האימייל האדום חיפוש באתר

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יש לכם פרסומות טובות? תשלחו אלינו

והפעם, המדריך למפרסם הסלולרי, חלק א'.


מאת: אופיר פרימט
פורסם: 30/12/2008

בכל שבוע במדור זה אנו יורדים לחייהן של החברות הסלולריות וחברות הפרסום שמפיקות את הפרסומות הסלולריות, ומראים פרסומות מוצלחות מרחבי העולם. אנשים שואלים אותנו ברחוב: תגידו, למה בכל שבוע אתם יורדים לחייהן של החברות הסלולריות וחברות הפרסום שמפיקות את הפרסומות הסלולריות, ומראים פרסומות מוצלחות מרחבי העולם? אין לנו ממש תשובה על זה מלבד העובדה שזה נראה רעיון טוב בזמנו.

השבוע הגיע לידינו מסמך סודי ביותר של אחת מחברות הפרסום של מפעילה סלולרית גדולה בארץ. המסמך מתאר לפרטי פרטים את הליך ההפקה של פרסומות לחברות הסלולר. בשם זכות הציבור לדעת, החלטנו לפרסם אותו בחלקים, כל שבוע קצת. הרי הוא לפניכם, לא נגענו (כלומר, מלבד להמציא את כולו, וכן להמציא את העובדה שהגיע לידינו מסמך סודי ביותר של אחת מחברות הפרסום של מפעילה סלולרית גדולה בארץ). תהנו:

המדריך למפרסם הסלולרי – חלק א' – הפנים של החברה

מזל טוב, נבחרת להפיק פרסומת לחברה סלולרית חדשה, נקרא לה סלטנר-פון. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא למצוא פרזנטור. למה פרזנטור, אתה שואל? אתה רוצה מישהו שיהיה מזוהה עם המותג שלך, כלומר שאנשים יחשבו שהתכונות שיש לו הן התכונות של המותג. אם את חברה צעירה וחדשנית שמנסה לשנות את השוק, למשל, את צריכה לבחור פרזנטור שישדר חדשנות, רעננות, נעורים. קצת כמו גלעד ארדן. פנוי ליח"צנויות וסוכנויות דוגמנים והתחילו תהליך ליהוק. הגיעו לליהוקים אומנים? סלקו אותם בבושת פנים. תגידו להם שחזרו כשיש להם דיסק והם לא מצליחים למכור אותו, אולי נעשה להם מערוף רינגטונים.

אמרנו צעיר ורענן – אמרנו פליטי ריאליטי. אין הרבה דברים רעננים יותר מאדם ששהה 52 יום על אי בודד בלי שום דרך לשמור על הגיינה בסיסית. אם החבר'ה של הישרדות מוכשרים מדי לטעמכם, אתם תמיד מוזמנים לבחור בבוגרי "האח הגדול". הם כמו בובת קן – יפים, נוחים מאוד לעיצוב, ולא עושים כלום בשאר הזמן. אבל בינינו, מדובר במדריך לחברות הסלולר. אז קחו פליט כוכב נולד, והרגישו שאתם יודעים מה הצעירים רוצים.

בחרתם בפליט כוכב נולד. הוא עובר מסך? נפלא, צלמו אותו מסתובב ברחובות בשמלת חג. הוא שמן מדי או עדיין נושא פצעי בגרות? לא נורא, תמיד אפשר להשתמש בו לשיר (אם כן, המתינו לחלק ג' במדריך, אודות פסקול הפרסומת). אין לו שום כשרון? מזל טוב, הפרזנטורית שלכם היא נעמה מהישרדות. עוד פרט שכדאי לא לשכוח - חשוב מאוד לשלם לפרזנטור סכומים מופרזים בצורה מגוחכת, אחרת לא יהיה לפרסומת סיקור במדורי הברנז'ה.

אם אין לכם כסף לפרזנטור, תמיד תוכלו ללכת על אופצייה ב' – במקרה זה פנו אל חברות הליהוק וסוכנויות הדוגמנות, ובקשו מהן ילדים-של. וכמובן, לא משנה מה הקונספט של הפרסומת, תמיד תרצו שיהיה בן אחד ובת אחת. רמז: בסוף הם מתאהבים בדרך רומנטית, משוגעת ומפתיעה.

(המדור הינו מדור סאטירי. כל הנכתב בו הוא שטויות, מלבד הדברים שהם באמת)

ואלה הפרסומות שעלו בחכתנו השבוע:

1. הפרסומת הראשונה (Sprint) מראה שגם כשאין לך קופירייט שנון, אפשר לעשות פרסומת טובה:

 


 2. שתי הפרסומות הנוספות שנראה היום הן למעשה חובה שלנו מן השבוע שעבר, והמשך לקו הפרסומות המצוין של חברת Cell C הדרום אפריקנית, שגם כשהפרסומת שלה לא מעולה, היא ברמה גבוהה בהרבה ממה שאנחנו מכירים כאן (ושוב, אנחנו לא מדברים כאן על סטנדרטים של הפקה, אלא על קומון סנס):

 

 

עד הפעם הבאה.

ראיתם פרסומת שנונה למוצר סלולרי? שתפו אותנו.

מאמרים נוספים

יום שלישי: פעמיים כי שנון, כי מלחמה

יום שלישי: פעמיים כי שנון, כי מלחמה

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

יום שלישי: פעמיים כי שנון

הצטרפו לרשימת תפוצה
כל הזכויות שמורות Copyright © 2008 - קומיון – עולם הטלקום של ישראל הקמת אתרים ע"י הקמת אתרים