עם טכנולוגיית הדור ה-4 של הפס הרחב בסלולרי, המפעילות הסלולריות יוכלו להבטיח חוויית שימוש טובה יותר
מאת: דגנית כהן
פורסם: 3/3/2011
מחקר חדש של חברת Parks Associates, המיוצגת בישראל על ידי חברת Meidata, מנתח את המגמות בשוק הפס הרחב בסלולר, הן מנקודת המבט של הצרכנים והן מנקודת מבטן של המפעילות הסלולריות. המחקר בוחן את היוזמות של המפעילות הסלולריות בתחום הפס הרחב, והאתגרים העומדים בפניהן. כמו כן מציג המחקר את האסטרטגיות בהן נוקטות המפעילות בכדי לנהל את ההזדמנויות העומדות בפניהן טוב יותר מבחינה כספית, החל מהשקת מכשירים תומכים, ועד לשירותי גישה ושירותי ערך מוסף התומכים במיחשוב בפס רחב.
המפעילות הסלולריות יכולות להבטיח חוויית שימוש טובה יותר עם טכנולוגיית הדור הרביעי של הפס הרחב בסלולרי. הרשת הסלולרית הטובה ביותר היא זו שתקדם את הטמעת השירותים והמכשירים הדורשים פס רחב. המפעילות חייבות לאזן בין צרכי רוחב הפס הסלולרי בכדי למקסם את פוטנציאל הרווח שלהן. במהלך השנים הקרובות אנו צפויים לראות את המפעילות משפרות את המודלים התפעוליים שלהן ומחפשות באופן פעיל הזדמנויות חדשות להגדלת הרווחים בשווקי הצרכנים והיזמים.
לרכישת המחקר, למידע אודות מחקרי שוק נוספים בנושא זה או בנושאים אחרים, ניתן לפנות לחברת Meidata בטלפון 0542288378 או במייל [email protected] . לאתר החברה: www.meidata.com