קומיון - עולם הטלקום של ישראל
 הפוך לדף הבית  הוסף למועדפים  שלח לחבר  RSS
האימייל האדום חיפוש באתר

Mobile Monday: אל תסתכל בקנקן, אלא בתוכן

שיתוף ידע ויצירת קשרי עבודה בסביבה ידידותית. Mobile Monday

אירוע מובייל-מאנדיי השלישי התקיים השבוע בתל-אביב, ועסק בפנים השונים של תוכן סלולרי


מאת: אופיר פרימט
פורסם: 20/8/2008

כנס Mobile Monday השלישי התקיים השבוע בתל-אביב, ועסק בנושא התוכן הסלולרי. בכנס, שאורגן בחסות החברות פרטנר (Partner), Amdocs, BlueRun Ventures ויורוקום (Eurocom), נכחו נציגים ממגוון חברות בתעשיית הסלולר הישראלית, בהם נציגי הספקיות, נציגי חברות ותיקות בתחום, וגם יזמים וחברות סטארט-אפ צעירות.

כנס Mobile Monday הוא יוזמה שיובאה מחו"ל, לפיה ביום שני הראשון בכל חודש (באוגוסט נדחה האירוע בשבועיים), נפגשים העוסקים בתחום באחד המועדונים בעיר באירוע בלתי-פורמלי, שמטרתו היא שיתוף ידע ויצירת קשרי עבודה בסביבה ידידותית ונעימה.

באירוע, אשר התקיים החודש במועדון ה-Mandey's בתל-אביב (שהיווה תפאורה משובחת) נערכו מספר הרצאות קצרות בנושא התוכן הסלולרי על פניו השונים – משחקים סלולריים, תכני מוסיקה וענף הפרסום הסלולרי. מרבית הדוברים התייחסו לאתגרים העומדים כיום בפני מי שמעוניין לעסוק בתחום, ובראשם העובדה כי בעידן המכשירים המודרניים, המגיעים עם שלל חיבורים אלחוטיים, המשתמשים אינם זקוקים עוד לספקית על מנת להתחבר ולהוריד תכנים מרשת האינטרנט.

בנוסף, התייחסו הדוברים גם אל עתיד התעשייה, ואל הכיוונים אשר בראייתם היא צריכה לקחת. אביב רווח, שותף-מייסד ומנהל עסקי בכיר במפתחת פלטפורמת המשחקים MoMinis, ציין בדבריו כי השוק נשלט כיום על ידי חברות הענק, ואמר כי בשל הרווח הנמוך שיש למפתחות המשחקים בשרשרת הערך, חדשנות חייבת להיות בראש מעייניו של מי שמעוניין להתחרות בשוק.

נושא מעניין נוסף שעלה בכנס הוא האופן בו מנסות המפעילות להתמודד עם האופי המשתנה של צריכת המוסיקה על ידי המשתמשים. אביעד רבינוביץ, מנהל מוסיקה באגף התוכן של פרטנר, הציג את מעבר עולם המוסיקה מדפוס לינארי, בו חברות התקליטים הוציאו דיסקים והצרכן רכש, לעולם דיגיטלי, בו האתגר העומד בפני החברות והמפעילות הסלולריות הוא להציע לצרכן פתרון כולל של שירותי מוסיקה, כמו הצגת שירים חדשים למשתמש על בסיס העדפותיו, תיקיות מוסיקה והופעות חיות. דוברים נוספים אשר הרצו בכנס היו גיא עמי-עד, מנכ"ל חברת הפרסום הסלולרי Mobi, ואורי אלרביב, מקים-שותף ומנכ"ל Dragon Ports/Spiced Bit הסינית.

לרישום לאירועים הבאים, יש להצטרף לפורום האירוע ב-Facebook.

מאמרים נוספים

אפשרויות גיוס הון להייטק

אפשרויות גיוס הון להייטק

עיצוב אלבומים באינטרנט - כל אחד יכול

עיצוב אלבומים באינטרנט - כל אחד יכול

על תקלות האייפון הנפוצות

על תקלות האייפון הנפוצות

רכישת מכשיר סלולאר

רכישת מכשיר סלולאר

הכל על הקמת מוקד אנושי וטכנולוגי

הכל על הקמת מוקד אנושי וטכנולוגי

הסמארטפון ככלי היעיל ביותר ללמידה בבית הספר

הסמארטפון ככלי היעיל ביותר ללמידה בבית הספר

כמה מרוויח בונה אפליקציה?

כמה מרוויח בונה אפליקציה?

הצורך הגובר של השוואת מחירי סלולר

הצורך הגובר של השוואת מחירי סלולר

איך לבחור חבילות סלולר לחו

איך לבחור חבילות סלולר לחו"ל?

רכישת מכשיר סלולאר

רכישת מכשיר סלולאר

הצטרפו לרשימת תפוצה
כל הזכויות שמורות Copyright © 2008 - קומיון – עולם הטלקום של ישראל הקמת אתרים ע"י הקמת אתרים