התחרות המתהווה מצד האינטרנט הסלולרי ומצד HOT גרם לבזק לפנות אל תחום המשחקים: החברה השיקה מבצע חדש, ותציע למצטרפים לשירותי האינטרנט האלחוטי שלה (במהירות 4 מגה ומעלה) את קונסולת המשחקים מבית נינטנדו, ה-Wii, במחיר של 900 שקלים, קרוב ל-1000 שקלים פחות מהמחיר בה מוצעת הקונסולה למכירה.
מהלך זה מתחבר למהלך קודם של בזק, שהשיקה בחודש נובמבר האחרון את פורטל המשחקים BGAMES, שירות ה-Games on Demand האינטרנטי שלה. נדגיש, כי המבצע החדש מחייב את המשתמש להצטרף לא רק לשירותי האינטרנט של החברה, אלא גם לרכוש ממנה ראוטר ביתי אלחוטי. בכך, ממשיכה בזק במהלך שיווק אגרסיבי שהחלה לפני שנתיים בתחום הרשתות הביתיות. בבזק מוסרים כי 400 אלף מלקוחות החברה נענו למבצעי ההצטרפות והתקינו רשתות ביתיות. בחברה טוענים גם, כי 70 אחוזים מן הרשתות האלחוטיות בישראל הן של החברה, אך מדובר בנתון שקשה לבדוק, בשל העובדה שניתן לרכוש ראוטר אלחוטי בכל חנות מחשבים.
כחלק מן האסטרטגיה ארוכת הטווח של בזק, החלה החברה לפרוס בחודשים האחרונים את תשתית התקשורת של הדור הבא, ה-NGN, שתאפשר לספק ללקוחות החברה רוחבי פס של עד 50 מגה שייצרו. בזק מעריכה את תעשיית המשחקים כאחד ממנועי הצמיחה של החברה בעידן ה–NGN. רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר כי "ממחקרים עולה כי תעשיית משחקי הקז'ואל בעולם גלגלה רק בשנת 2007 כ–2.25 מיליארד דולר וכי משחקי הווידיאו הם פעילות הפנאי המועדפת לגילאי 16-49. עם זאת, לעומת ההצלחה הגדולה בעולם, זיהינו פער בצמיחת המוצר בארץ ולכן החלטנו להציע אותו ללקוחותינו".