קומיון - עולם הטלקום של ישראל
 הפוך לדף הבית  הוסף למועדפים  שלח לחבר  RSS
האימייל האדום חיפוש באתר

שיטות לפרסום ברשת החברתית בפייסבוק


מאת: מערכת אתר קומיון
פורסם: 10/12/2019

הרשת החברתית של פייסבוק חוותה עליות וירידות לאחרונה, אך היא עדיין מושכת אליה מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם, והיא עדיין נפוצה מאוד גם בישראל.  

מכיוון שפייסבוק כל כך פופולרית, היא מהווה פלטפורמה אידיאלית לשיווק ולפרסום של מוצרים ושירותים. פרסום ברשת החברתית פייסבוק יכול להיעשות במגוון דרכים, וננסה לגעת בחשובות שבהן כאן.

פתיחת פרופיל עסקי

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לפרסם בפייסבוק היא לפתוח דף עסקי ולהתחיל למלא אותו בתכנים. פתיחת דף עסקי היא פעולה שניתן לעשות בחינם. על מנת לקבל חשיפה לדף של העסק, אפשר לפרסם בו תכנים באופן קבוע ולנסות למשוך משתמשים. בכל פעם שמישהו מסמן לייק לעסק בעמוד העסקי שלו, הדף מקבל חשיפה נוספת. כך קורה גם כאשר המשתמש בוחר לשתף תכנים מעניינים ורלבנטיים שהוא רואה בדף.

ככל שהעמוד העסקי עשיר יותר בתכנים רלבנטיים, כך גדל הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים יגלו בו עניין ויסמנו לייק לעמוד. כך הם למעשה יהיו רשומים לדף ובכל פעם שתכנים חדשים יופיעו בו, הם יוכלו לראות זאת בפיד של המשתמש שלהם.

פרסום ממומן בפייסבוק

פתחתם דף עסקי חדש? מצוין. הצעד הבא הוא לא רק להכניס אליו תכנים אינפורמטיביים ושיווקיים, אלא גם לקדם פוסטים בתשלום.

פרסום ברשת החברתית פייסבוק מאפשר לקדם בתשלום פוסטים והודעות. לפייסבוק כלים מקצועיים מאוד מפותחים עבור מפרסמים ברשת. הכלים שלה מאפשרים לבחור קהלי יעד בצורה מדויקת על מנת להגיע באמת לאנשים שיכולים להתעניין בנושא הפרסום.

ניתן לבחור את המאפיינים של המשתמשים שייחשפו לפוסטים שלכם. הפילוח כולל מאפיינים כמו גיל, מגדר, מקום מגורים, תחומי עניין ועוד. ניתן גם לבחור להוסיף או להוריד משתמשים מהקמפיין בהתאם למילות מפתח שונות. בעזרת הפילוח הזה ניתן להעלות באופן משמעותי את אחוזי ההצלחה וההמרה של הפרסום הממומן ברשת החברתית.

לבחור את מטרת הקמפיין

כאשר מנהלים קמפיין ממומן של פרסום ברשת החברתית פייסבוק, יש כמה סוגי מטרות שניתן להגדיר במערכת. סוג יעד אחד כולל חשיפה למספר מקסימלי של משתמשים. קמפיין מהסוג הזה יהיה מכוון לגולשים על פי פילוח גאוגרפי בלבד בדרך כלל, ומטרתו תהיה להביא את המודעות למספר הגדול ביותר של משתמשים. קמפיין כזה יעיל כאשר רוצים להשיג חשיפה גדולה ככל האפשר לעסק, מבלי לקבוע קהל יעד ספציפי.

סוג נוסף הוא קביעת יעד של מעורבות (Engagement) בדף העסקי. מה שמוגדר בפייסבוק כמעורבות של גולשים הוא כל מה שקשור בסימון לייק ובשיתוף תכנים. ניתן להגדיר קמפיין שזו תהיה המטרה שלו.

אופציה נוספת שחשוב להכיר היא השגת פרטים של משתמשים שמעוניינים בפרטים אודות העסק או המוצר שלכם. סוג זה של קמפיין נועד להשיג "לידים" – פרטי קשר של לקוחות פוטנציאליים. בדרך כלל מטרה זו מושגת באמצעות טפסים שהם חלק מהמודעה המקודמת.

חשוב להכיר שיטות אלו, כאשר מעוניינים לבצע פרסום בפייסבוק. הפוטנציאל השיווקי של פייסבוק הוא אדיר, וכדאי לכל בעל עסק להשקיע וללמוד לעומק את ערוץ הפרסום הזה.

מאמרים נוספים

למה חשוב לעשות השוואת מחירי תקשורת?

למה חשוב לעשות השוואת מחירי תקשורת?

לימודים באינטרנט

לימודים באינטרנט

לימודים באינטרנט

לימודים באינטרנט

לימודים באינטרנט

לימודים באינטרנט

איך בוחרים חברת מחשוב?

איך בוחרים חברת מחשוב?

איך בוחרים חברת מחשוב?

איך בוחרים חברת מחשוב?

אפשרויות הוצאת חשבוניות באינטרנט

אפשרויות הוצאת חשבוניות באינטרנט

המצאת הקופה הרושמת

המצאת הקופה הרושמת

סריקת תמונות ישנות - טיפים חשובים

סריקת תמונות ישנות - טיפים חשובים

טכנולוגית דפוס דיגיטלי

טכנולוגית דפוס דיגיטלי

הצטרפו לרשימת תפוצה
כל הזכויות שמורות Copyright © 2008 - קומיון – עולם הטלקום של ישראל הקמת אתרים ע"י הקמת אתרים